Οι αόρατες δημοπρασίες συμβαίνουν σε ταχύτητα αστραπής σχεδόν κάθε φορά που αναζητάτε ένα προϊόν ή μια υπηρεσία στο Google. Και πίσω από αυτές τις δημοπρασίες είναι οι διαφημιστές σε πόλεμο για το κλικ σας.
Γιατί τόσοι πολλοί από αυτούς αγωνίζονται για σας έτσι; Επειδή τα εργαλεία από το Google AdWords τους λένε ότι το κλικ μπορεί ενδεχομένως να οδηγήσει σε πώληση.
Αν είστε διαφημιζόμενος που θέλει να αρχίσει να αξιοποιεί τον αστρονομικό αριθμό των αναζητήσεων που πραγματοποιούνται καθημερινά στο Google και να κερδίσει γρήγορα την προσοχή που χρειάζεται να αυξήσετε την κατώτατη γραμμή, δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος για να ξεκινήσετε από ό, τι με την εγγραφή σας στο Google AdWords.
Τι είναι το Google AdWords;
Απευθείας από τον οδηγό μας για το Google AdWords :
Το Google AdWords είναι το διαδικτυακό διαφημιστικό πρόγραμμα της Google, το οποίο σας επιτρέπει να δημιουργείτε διαδικτυακές διαφημίσεις για να προσεγγίσετε ακροατήρια που ενδιαφέρονται για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρετε. Η πλατφόρμα του AdWords λειτουργεί με τη διαφήμιση pay-per-click (PPC), δηλαδή πρέπει να πληρώνετε κάθε φορά που ένας επισκέπτης κάνει κλικ στη διαφήμισή σας.
Αλλά υπάρχουν τόσα πολλά διαφημιστικά μέσα και μέθοδοι έξω εκεί, και μπορεί να είναι δύσκολο να προσδιορίσετε ποια είναι η κατάλληλη για την επιχείρησή σας. Οι αναρτήσεις ιστοτόπων, οι υπεύθυνοι και οι πωλητές σας λένε πάντα να επενδύσετε σε αυτό και να επενδύσετε σε αυτό χωρίς να εξηγείτε γιατί.
10 οφέλη Google AdWords
Έτσι, θέλετε να μάθετε την απάντηση στο «Γιατί να χρησιμοποιήσετε το AdWords;»
Υπάρχουν πολλά μεγάλα οφέλη. Εδώ είναι μερικά.
1. Μαζική προσέγγιση της Google
Σήμερα, η Google έχει αυξηθεί πέρα από μια μάρκα σε ένα ρήμα. Ο όρος «Google» ορίζεται πραγματικά στο λεξικό Merriam Webster
γιατί να χρησιμοποιήσετε το Google AdWords MW
Και αυτό γιατί, τώρα, όταν οι άνθρωποι έχουν μια ερώτηση που χρειάζεται να απαντήσουν στην πρώτη στάση τους είναι συνήθως η Google.
Θέλετε να μάθετε αν υπάρχει λύση για τον πόνο στην πλάτη που έχετε;
Γκούγκλαρε το.
Θέλετε να μάθετε εάν υπάρχει ένα εργαλείο που διευκολύνει τη συνεργασία σε μια καταληκτική σελίδα μετά το κλικ;
Γκούγκλαρε το.
Η μηχανή αναζήτησης χειρίζεται μια άσεμνη 2 + τρισεκατομμύρια αναζητήσεις όπως αυτές ανά έτος. Αυτό είναι πάνω από 5 δισεκατομμύρια αναζητήσεις την ημέρα.
Μεταξύ αυτών είναι οι άνθρωποι που αναζητούν λύσεις στα προβλήματα που μπορεί να προσφέρει η επιχείρησή σας. Εάν έχουν χρησιμοποιήσει ποτέ το Διαδίκτυο, οι πιθανότητες είναι ότι έχουν Googled την απάντηση σε κάτι. Και αν μπορείτε να τους βοηθήσετε να βρουν την απάντηση, ακόμα κι αν είναι με μια διαφήμιση, είναι πιο πιθανό να σας επιλέξουν από ό, τι ο ανταγωνιστής σας.
2. Δυνατότητες που επιτρέπουν μια σειρά στόχευσης
Με το AdWords, υπάρχει κάτι για κάθε επιχείρηση και κάθε προοπτική σε κάθε στάδιο του ταξιδιού του αγοραστή .
Η υποβολή προσφορών σε ευρείς όρους αναζήτησης λέξεων-κλειδιών, όπως το λογισμικό λογιστικής, θα δείξει τη διαφήμισή σας σε προοπτικές στα προηγούμενα στάδια της διαδικασίας έρευνας προϊόντος και θα σας επιτρέψει να συμπληρώσετε την κορυφή της διοχέτευσης σας με δύο πολύ απλές αλλά ισχυρές τεχνικές:
Αποτυπώστε τις πληροφορίες τους με τη σελίδα προορισμού μετά το κλικ και αρχίστε να τους στείλετε ενημερωτικό περιεχόμενο που αποδεικνύει την εξουσία σας.
Αν δεν μετατρέπουν, χρησιμοποιήστε το λογισμικό επαναπροσανατολισμού για να τους τραβήξετε πίσω μέχρι να το κάνουν.
Μια άλλη ισχυρή τεχνική για την προσθήκη της βάσης πελατών σας είναι η υποβολή προσφορών σε όσους αναζητούν λέξεις-κλειδιά λέξεων-κλειδιών, όπως το λογισμικό λογιστικής για τους ανεξάρτητους εμπόρους. Αυτά γενικά είναι λιγότερο δαπανηρά και αξίζουν τον κόπο να τραβήξουν την προσοχή των ανθρώπων που ψάχνουν ακριβώς Τι προσφέρεις. Οι περισσότερες φορές οι άνθρωποι που αναζητούν μακρές, συγκεκριμένες συμβολοσειρές λέξεων-κλειδιών έχουν περισσότερη πρόθεση . Και η πρόθεση είναι αυτό που κάνει τους ανθρώπους που φτάνουν στο AdWords τόσο πολύτιμοι (περισσότερα για το επόμενο.)
3. Προσέξτε την πρόθεση
Η μεγαλύτερη διαφορά μεταξύ των ατόμων που προσεγγίζετε με το Google AdWords και των ατόμων που προσεγγίζετε με άλλες μορφές διαφήμισης είναι η πρόθεσή τους.
Στα κοινωνικά μέσα, για παράδειγμα, οι άνθρωποι δεν θέλουν να διαφημιστούν. Δεν αναζητούν λύσεις στα ζητήματα που πλήττουν την καθημερινότητά τους. Ψάχνουν για φωτογραφίες μωρών και φωτογραφίες διακοπών και οικογενειακές ενημερώσεις. Και όταν διαφημίζετε σε κάποιον που δεν θέλει να διαφημιστεί, υπάρχουν καλύτερες πιθανότητες να εξομαλύνεστε.
Στο δίκτυο αναζήτησης, όμως, δεν διαφημίζετε σε άτομα που δεν θέλουν να διαφημιστούν. Διαφημίζετε σε άτομα που αναζητούν κάτι συγκεκριμένο, όπως η καλύτερη πλατφόρμα σελίδας προορισμού για διαφημίσεις:
γιατί να χρησιμοποιείτε τους οργανισμούς του Google AdWords
Και όταν εμφανίζεται η διαφήμισή σας, τους βοηθά να βρίσκουν την απάντηση αντί να διακόπτουν την εμπειρία περιήγησης στο διαδίκτυο.
Ορισμένοι ειδικοί θεωρούν ακόμη και τις διαφημίσεις αναζήτησης μια μορφή εισερχόμενου μάρκετινγκ σε αντίθεση με την εξερχόμενη διαφήμιση επειδή βοηθούν κάποιον που έχει κάνει το πρώτο βήμα για να το αναζητήσει. Χρησιμοποιώντας το AdWords, αφήστε τους προοπτικές να έρχονται σε εσάς, στη συνέχεια να τους βοηθήσετε να βρουν απαντήσεις και θα βρεθείτε στην καλύτερη θέση να κερδίσουν την επιχείρησή τους όταν είναι έτοιμοι να βγάλουν το πορτοφόλι τους.
4. Διατηρείτε τον πλήρη έλεγχο των καμπανιών σας ανά πάσα στιγμή
Κάποτε έπρεπε να πετάξετε εμπόδια και να προχωρήσετε με τη χοντρή γραφειοκρατία για να εκτελέσετε διαφημιστικές καμπάνιες που φτάνουν σε πολλούς ανθρώπους όπως το AdWords. Η έναρξη και ο τερματισμός αυτών των εκστρατειών θα απαιτούσαν χρόνο και πόρους που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν καλύτερα αλλού.
Από την άλλη πλευρά, η αγορά διαφημιστικού χώρου με λογισμικό – γνωστή και ως «προγραμματική διαφήμιση» – είναι εύκολη ακόμη και για έναν εκπαιδευμένο υπάλληλο. Με κάποια εκπαίδευση, θα είναι σε θέση να ξεκινήσουν και να σταματήσουν τις εκστρατείες, να προσεγγίσουν τους σωστούς ανθρώπους για τη σωστή τιμή και να το κάνουν όλα στιγμιαία. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να διαθέσετε τους πόρους σας και τον χρόνο σας σε άλλες πιεστικές πρωτοβουλίες.
5. Φέρτε στον πίνακα οποιοδήποτε προϋπολογισμό
Κερδίζοντας ένα κλικ μπορεί να κοστίσει μερικές επιχειρήσεις εκατοντάδες δολάρια. Στη νομική βιομηχανία, υπάρχουν λέξεις-κλειδιά μεγάλης απόστασης που φθάνουν περίπου $ 1.000 ανά κλικ :
γιατί να χρησιμοποιήσετε τις πιο ακριβές λέξεις-κλειδιά του google adwords
Αλλά οι περισσότερες λέξεις-κλειδιά δεν κοστίζουν τόσο πολύ. Και ακόμα κι αν το κάνουν, ένα πλεονέκτημα στη χρήση του AdWords μπορεί να θέσει περιορισμούς στον ημερήσιο προϋπολογισμό, τις μέγιστες προσφορές και πολλά άλλα. Έτσι, μπορείτε να είστε βέβαιοι ότι ακόμα και αν δεν παρακολουθείτε τον λογαριασμό σας σαν γεράκι, δεν θα ξοδέψετε ποτέ περισσότερο από ό, τι θέλετε. Λέει Dinesh Thakur :
Με το AdWords έχετε πλήρη έλεγχο και έλεγχο του προϋπολογισμού των καμπανιών σας στο AdWords. Μπορείτε να ελέγξετε τα πάντα ξεκινώντας από τη μέγιστη προσφορά για τη διαφήμιση στον ημερήσιο προϋπολογισμό της καμπάνιας.
Μπορείτε επίσης να αποφασίσετε πόσα θέλετε να περάσετε κάθε μήνα και να προσαρμόσετε τον προϋπολογισμό με βάση το γράφημα απόδοσης. Όταν μια διαφήμιση λειτουργεί εξαιρετικά καλά, μπορείτε να αυξήσετε τα έξοδα διαφήμισης σε αυτήν για να αυξήσετε τα επιθυμητά αποτελέσματα. Λειτουργεί αντίστροφα για να μειώσει τις διαφημιστικές δαπάνες σε μια λιγότερο αποδοτική διαφήμιση, αλλά μπορείτε επίσης να την σταματήσετε αμέσως πριν χάσετε άλλη δεκάρα.
6. Δείτε τα αποτελέσματα που παρουσιάζονται σε μια εύχρηστη μορφή
Δεν θα έχετε ιδέα για το πώς μπορείτε να βελτιώσετε αν δεν ξέρετε τι κάνετε λάθος και κάποιες πίνακες ελέγχου αναλυτικών στοιχείων καθιστούν σχεδόν αδύνατο να καταλάβετε τι είναι αυτό.
Ευτυχώς, το AdWords κάνει τα πάντα απλά και εύκολα κατανοητά. Ανακαλύψτε βασικές πληροφορίες όπως κλικ, εμφανίσεις, προϋπολογισμό λέξεων-κλειδιών κ.λπ. ή ακόμα πιο λεπτομερείς με την ολοκλήρωση του Google Analytics που σας επιτρέπει να δείτε ακριβώς πώς συμπεριφέρονται οι επισκέπτες στον ιστότοπό σας – ακριβώς κάτω από αυτό που κάνουν κλικ, όπου πήγαν έπειτα , και πόσο καιρό ξοδεύουν εκεί.
7. Πάρτε ταχύτερα αποτελέσματα από ό, τι με SEO
Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης εξακολουθεί να αποτελεί τη ραχοκοκαλιά των περισσότερων ιστότοπων που επισκέπτονται. Οι αναρτήσεις και οι σελίδες που βλέπετε στη σελίδα 1 δεν είναι μόνο σωστά γραμμένες με προσεκτικά ερευνημένες λέξεις-κλειδιά. είναι επίσης σε ιστότοπους που έχουν συσσωρεύσει μεγάλο αριθμό backlinks με την πάροδο του χρόνου (εξακολουθεί να είναι ο πρώτος παράγοντας κατάταξης για ιστοσελίδες).
Μπορεί να είναι χρόνια πριν φτάσετε να δείτε μία από τις δικές σας σελίδες στην πολυπόθητη πρώτη θέση για έναν ευρύ όρο αναζήτησης λέξεων-κλειδιών. Ορισμένες επιχειρήσεις δεν θα το δουν ποτέ.
Όταν ξεκινάτε με το AdWords, όμως, η πιθανότητά σας να ξεπεράσετε όλα τα οργανικά αποτελέσματα σε μια σελίδα αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης αυξάνεται εκθετικά και αυξάνεται ευκολότερα. Δεν υπάρχει ατελείωτη αναζήτηση για συνδέσμους που θα χτυπήσουν τη σελίδα σας μόλις λίγο. δεν υπάρχει καμμία πυκνότητα σχετικά με την πυκνότητα λέξης-κλειδιού στη σελίδα προορισμού μετά το κλικ. Ξεκινήστε να εκτελείτε διαφημίσεις και ενισχύετε τις πιθανότητες που σας βλέπουν τα πρώτα πράγματα, σε μια σελίδα όπως αυτή, όπου τα οργανικά αποτελέσματα δεν εμφανίζονται ακόμη και κάτω από την πτυχή:
γιατί να χρησιμοποιήσετε τα πρώτα αποτελέσματα του Google AdWords
8. Δημιουργία αναγνωρισιμότητας της μάρκας
Όταν οι άνθρωποι ακούν «Google AdWords», σκέφτονται ως επί το πλείστον να οδηγούν την κυκλοφορία μέσω των διαφημίσεων pay-per-click στις σελίδες αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης. Όμως, οι διαφημίσεις της Google είναι πιο ευέλικτες από αυτό. Μπορούν επίσης να είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για την οικοδόμηση της αναγνωρισιμότητας της μάρκας – κάτι που δείχνει η έρευνα είναι αυτό που οι κορυφαίοι έμποροι έχουν προτεραιότητα:
γιατί να χρησιμοποιήσετε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας Google AdWords
Πριν να εξηγήσουμε, ας διερευνήσουμε εν συντομία τι σημαίνει η λέξη «μάρκα». Πριν από δεκαετίες, ο David Ogilvy πρόσφερε ίσως τον καλύτερο ορισμό:
«Το άυλο ποσό των χαρακτηριστικών ενός προϊόντος: το όνομα, τη συσκευασία και την τιμή του, την ιστορία του, τη φήμη του και τον τρόπο με τον οποίο διαφημίζεται».
Η ενίσχυση της επωνυμίας σας, της προσωπικότητάς σας, της φήμης κλπ., Είναι απαραίτητες για την οικοδόμηση εμπιστοσύνης με τους επισκέπτες σας. Όσο περισσότερο επαναλαμβάνετε αυτά τα πράγματα με συνέπεια , τόσο πιο ισχυρή γίνεται η μάρκα σας και τόσο περισσότερη εμπιστοσύνη κερδίζετε με τις προοπτικές. Και η εμπιστοσύνη είναι αυτό που τελικά θα σας κερδίσει αγορές και πιστούς πελάτες.
Μέσω του δικτύου αναζήτησης του AdWords, ακόμα και αν οι πιθανοί πελάτες δεν κάνουν κλικ, βλέπουν το εμπορικό σήμα σας, την ετικέτα σας, τι προσφέρετε και οτιδήποτε άλλο χρησιμοποιείτε για την προβολή του αντιγράφου και των επεκτάσεων . Και μέσω του δικτύου προβολής του AdWords, μπορείτε να δώσετε προτεραιότητα στην ευαισθητοποίηση σχετικά με τη μάρκα, επιλέγοντας να προβάλλετε τη διαφήμισή σας σε περισσότερα άτομα από ό, τι εστιάζετε σε κλικ ή μετατροπές (περισσότερες στρατηγικές υποβολής προσφορών σε λίγο.) Και οι δύο στρατηγικές επιτρέπουν στους διαφημιζόμενους να ενισχύσουν τα κρίσιμα χαρακτηριστικά της επιχείρησής τους με τη σειρά του, να ενισχύσει το σήμα της.
9. Κερδίστε περισσότερες μετατροπές
Όταν η Google αποφασίσει ποιες διαφημίσεις εμφανίζονται από τις προοπτικές περιήγησης, λαμβάνουν υπόψη την εμπειρία της σελίδας προορισμού μετά το κλικ . Σύμφωνα με μια σελίδα υποστήριξης του AdWords :
η εμπειρία της σελίδας προορισμού μετά το κλικ είναι το μέτρο του AdWords για το πόσο καλά ο ιστότοπός σας δίνει στους χρήστες που κάνουν κλικ στις διαφημίσεις σας ακριβώς αυτό που ψάχνουν – γρήγορα και αβίαστα. Η σελίδα προορισμού μετά το κλικ είναι η διεύθυνση URL που φθάνουν οι χρήστες όταν κάνουν κλικ στη διαφήμισή σας και η εμπειρία που προσφέρετε επηρεάζει την κατάταξη της κατάταξης και συνεπώς το CPC και τη θέση σας στη δημοπρασία διαφημίσεων. Οι διαφημίσεις σας ενδέχεται να εμφανίζονται λιγότερο συχνά (ή καθόλου) εάν οδηγούν σε ιστότοπους που προσφέρουν κακή εμπειρία χρήστη.
Τα δίκτυα διαφημίσεων που δεν αποδίδουν προτεραιότητα στην εμπειρία της σελίδας προορισμού μετά το κλικ θα σας επιτρέψουν να κατευθύνετε τους χρήστες του Διαδικτύου σε οποιαδήποτε παλιά σελίδα – μια αρχική σελίδα, μια σελίδα «περίπου» – και αυτό θα εξαντλήσει τον προϋπολογισμό σας γρήγορα, αφού οι επισκέπτες δεν θέλουν να κυνηγήσουν για εσάς τους υποσχέθηκε στη διαφήμισή σας.
Αλλά για να πάρετε ακόμη και τις διαφημίσεις σας δει στο δίκτυο της Google, θα χρειαστεί μια πολύ πειστική σελίδα μετά κλικ προσγείωση πίσω τους. Και όταν δημιουργείτε μια εξαιρετικά πειστική σελίδα προορισμού μετά το κλικ, θα μεγιστοποιήσετε τις διαφημιστικές δαπάνες, κυρίως λόγω δύο ειδών:
Ταίριασμα μηνυμάτων
Σχεδιασμός εστιασμένος
Μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτά στο κεφάλαιο 2 του πιο ολοκληρωμένου οδηγού σελίδας προορισμού στον ιστό.
10. Μεγιστοποιήστε την απόδοση επένδυσης (ROI) με διαφορετικές στρατηγικές προσφορών
Μια πειστική σελίδα προορισμού που έχει δημιουργηθεί για να κατευνάσει την Google δεν είναι το μόνο πράγμα που θα μεγιστοποιήσει τη διαφημιστική σας επένδυση. Για να σας βοηθήσουμε να επιτύχετε συγκεκριμένους στόχους μάρκετινγκ, ενώ το λιγότερο αποπληρώνετε τον προϋπολογισμό σας, η ομάδα του AdWords έχει δημιουργήσει πολλές διαφορετικές στρατηγικές προσφορών :
Η προσφορά CPC είναι αυτή που συστήνει η Google αν ο στόχος σας είναι να αυξήσετε την επισκεψιμότητα του ιστότοπου. Είναι σύντομο για το «κόστος-ανά-κλικ». Όταν χρησιμοποιείτε αυτόν τον τρόπο υποβολής προσφορών, ορίζετε μια μέγιστη προσφορά που είστε διατεθειμένοι να πληρώσετε για ένα κλικ και πληρώνετε μόνο όταν κάνετε κλικ στη διαφήμισή σας.
Η προσφορά CPM, που αντιπροσωπεύει το «κόστος ανά χιλιάδες εμφανίσεις εμφάνισης», είναι αυτό που συστήνει η Google αν προσπαθείτε να δημιουργήσετε αναγνωρισιμότητα μάρκας. Με αυτή τη στρατηγική, επιλέγετε ένα ποσό χρημάτων που είστε διατεθειμένοι να πληρώσετε για 1.000 άτομα για να δείτε τη διαφήμισή σας με πλήρη εικόνα. Διατίθεται μόνο στο Δίκτυο εμφάνισης Google και όχι στο δίκτυο αναζήτησης.
Η προσφορά CPA είναι αυτή που η Google συνιστά στους διαφημιζόμενους να χρησιμοποιούν όταν επικεντρώνονται σε μετατροπές όπως αγορές ή εγγραφές. Με αυτήν τη μέθοδο, θα προσφέρετε προσφορές βάσει του ύψους ενός συγκεκριμένου στόχου μετατροπής για την επιχείρησή σας.
Με αυτόν τον τρόπο, αν ο κύριος στόχος σας είναι να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της μάρκας, θα μπορείτε να εμφανίζετε τις διαφημίσεις σας σε περισσότερα άτομα από ό, τι θα κάνατε εάν η Google προσπαθούσε να προβάλλει τις διαφημίσεις σας μόνο σε άτομα που έχουν την καλύτερη πιθανότητα κλικ ή μετατροπής. Και λειτουργεί και αντίστροφα.
Εάν ο στόχος σας είναι μια ενέργεια προς τα κάτω στη διοχέτευση, όπως ένα κλικ ή μια μετατροπή, μπορείτε να υποβάλετε προσφορά γι ‘αυτό και η Google θα περιορίσει τη διάδοση της διαφήμισής σας στις μάζες και, αντίθετα, θα την δείξει σε άτομα που είναι πιθανότερο να μετατρέψουν.
Γιατί να χρησιμοποιήσετε το Google AdWords;
Αν ρωτούσατε «Γιατί να χρησιμοποιήσετε το Google AdWords;» τώρα θα πρέπει να ρωτήσετε «Γιατί όχι;»
Το δίκτυο έχει κάτι για επιχειρήσεις όλων των μεγεθών με διαφορετικούς προϋπολογισμούς και διαφορετικούς διαφημιστικούς στόχους και διαφορετικό κοινό-στόχο – οι περισσότεροι από τους οποίους έχουν χρησιμοποιήσει το Google τουλάχιστον μια φορά στη ζωή τους για να βρουν την απάντηση σε ένα πρόβλημα. Έτσι σε μια θάλασσα με φαινομενικά ατελείωτες έρευνες – 2 + τρισεκατομμύρια ετησίως – γιατί δεν θα ρίξετε ένα κουβά για να δείτε πόσα έσοδα θα μπορούσατε να φέρετε;