επεκτάσεις προώθησης του AdWords

Η Google προβάλλει τις επεκτάσεις προώθησης του AdWords, τα προσαρμοσμένα είδη κοινού ενδιαφέροντος και τις παραλλαγές διαφημίσεων για δοκιμές
Οι νέες λειτουργίες είναι όλες διαθέσιμες στη νέα διεπαφή του AdWords.
Ginny Marvin στις 16 Νοεμβρίου 2017 στις 1:19 μ.μ.
ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΟ

Η Google έκανε κάποιες ανακοινώσεις για τους διαφημιστές του AdWords εγκαίρως, προτού η Μαύρη Παρασκευή ξεκινήσει την εποχή των αγορών διακοπών στις ΗΠΑ την επόμενη εβδομάδα.

Περίπου ένα χρόνο πριν, η Google άρχισε να δοκιμάζει επεκτάσεις προώθησης σε διαφημίσεις με κείμενο. Αυτή η έκδοση beta επεκτάθηκε στη νέα διεπαφή του AdWords αυτό το καλοκαίρι. Τώρα, κυκλοφορούν παγκοσμίως σε όλες τις υποστηριζόμενες γλώσσες και νομίσματα του AdWords στη νέα διεπαφή του AdWords (γνωστή και ως νέα εμπειρία στο AdWords). Οι επεκτάσεις προβολής επιτρέπουν στους διαφημιζόμενους να εμφανίζουν συγκεκριμένες προσφορές στις διαφημίσεις με κείμενο χωρίς να χρειάζεται να δημιουργούν νέες διαφημίσεις. Μπορούν να περιλαμβάνουν ποσοστό έκπτωσης, κωδικό προσφοράς και περίοδο προσφοράς.

Προσαρμοσμένα είδη κοινού ενδιαφέροντος
Στο Δίκτυο εμφάνισης Google, η Google δρομολογεί προσαρμοσμένα ακροατήρια κοινού ενδιαφέροντος για να επιτρέψει στους διαφημιζόμενους να στοχεύσουν «άτομα που επιθυμούν να αγοράσουν τα συγκεκριμένα προϊόντα που προσφέρετε – βάσει δεδομένων από τις καμπάνιες, τον ιστότοπο και το κανάλι σας στο YouTube».

Ο Anthony Chavez, διευθυντής διαχείρισης προϊόντων για το AdWords, εξήγησε σε τηλεφωνική συνέντευξη χθες ότι υπάρχουν δύο γεύσεις προσαρμοσμένου ακροατηρίου κοινού. Σε μια παραλλαγή, οι διαφημιζόμενοι μπορούν να δημιουργήσουν το δικό τους με βάση τα θέματα και τις διευθύνσεις URL που διαβάζουν και επισκέπτονται τα άτομα που είναι πιθανό να ενδιαφέρονται για τα προϊόντα τους. Η δεύτερη παραλλαγή είναι η μηχανική μάθηση που βασίζεται και αυτοματοποιείται. Η Google θα δημιουργήσει ένα κοινό βάσει της καμπάνιας και θα συνάγει τα χαρακτηριστικά των καταναλωτών-στόχων.

Οι αυτόματα παραγόμενες λίστες κοινού κοινού ενδιαφέροντος θα εμφανιστούν στους διαφημιζόμενους στο Κέντρο κοινού ως κοινό που δημιουργήθηκε αυτόματα. Η Google θα παρουσιάζει εκτιμήσεις προσέγγισης και απόδοσης για κάθε ένα από αυτά τα είδη κοινού.

Διαφορές διαφήμισης
Ένας νέος τρόπος για να δοκιμάσετε τις παραλλαγές διαφήμισης είναι επίσης διαθέσιμος στο νέο AdWords. Το Google λέει ότι τώρα μπορείτε να το δοκιμάσετε σε χιλιάδες διαφημίσεις με μερικά κλικ. Η Google θα παρουσιάσει τα αποτελέσματα του τεστ όταν αυτά είναι στατιστικά σημαντικά.

Θα βρείτε μια καρτέλα «Παραλλαγές διαφημίσεων», μαζί με τα πρότυπα καμπάνιας και τα πειράματα καμπάνιας, στο νέο περιβάλλον χρήστη. Το παρακάτω παράδειγμα δείχνει μια επικεφαλίδα δοκιμής χρησιμοποιώντας το «Happy Holidays», αλλά οι διαφημιζόμενοι μπορούν επίσης να χρησιμοποιήσουν παραλλαγές διαφήμισης για να ελέγξουν διαδρομές και περιγραφές εμφάνισης.

Η Google θέλει να είστε ενθουσιασμένοι με τη νέα εμπειρία του AdWords
Αν δεν είστε ακόμα οπαδός της νέας εμπειρίας του AdWords, θα δυσκολευτείτε ολοένα και περισσότερο να το αντισταθείτε, καθώς περισσότερες νέες λειτουργίες εξελίσσονται αποκλειστικά στη νέα διεπαφή. Ως κίνητρο για μια πιο δύσκολη προσπάθεια, ο Τσάβες επεσήμανε ότι η νέα διεπαφή έχει ενοποιήσει τη διαχείριση του κοινού σε ένα μέρος, βελτίωσε την εμπειρία προεπισκόπησης των διαφημίσεων και ενέτεινε το τι εμφανίζεται στην καρτέλα Ευκαιρίες – συμπεριλαμβανομένης μιας προβολής MCC που επιτρέπει στους διαχειριστές να εφαρμόζουν συστάσεις σε όλους τους λογαριασμούς.

«Προσπαθούμε να καταστήσουμε πιο βοηθητικό το να βοηθήσουμε τους διευθυντές να είναι πιο αποτελεσματικοί και αποδοτικοί», δήλωσε ο Τσάβες. Ένα παράδειγμα είναι ότι η ροή εργασίας κατασκευής της καμπάνιας τώρα ζητάει το στόχο μπροστά και στη συνέχεια επιδεικνύει τα πιο συναφή χαρακτηριστικά στη ροή εργασιών ρύθμισης.