Οι τελευταίες ενημερώσεις του Google AdWords – Όλα όσα πρέπει να ξέρετε [2017]

Η Google μας πειράζει με μια ενημερωμένη έκδοση του AdWords εδώ και μήνες.

Το UI τους δεν έχει αλλάξει εδώ και χρόνια. Το ίδιο παλιό, χρήσιμο περιβάλλον που χρησιμοποιούμε όλοι (με αξιοπρέπεια).

Όμως, το Google AdWords μόλις τελείωσε την τελευταία ενημερωμένη έκδοση του AdWords.

Και τώρα, δεν είναι πια σε beta. Όποιος χρησιμοποιεί την πλατφόρμα AdWords έχει πρόσβαση σε αυτήν.

Εάν υπολογίζατε το AdWords έξω λόγω της έλλειψης εξειδίκευσης στις επιλογές στόχευσης και τα δεδομένα αναφοράς, έχετε τύχη.

Τώρα μπορείτε να στοχεύσετε με απίστευτα δεδομένα που ανταγωνίζονται με όσους αγαπούν το Twitter και το έθιμο κοινό του Facebook.

Εδώ είναι όλα όσα πρέπει να ξέρετε για τη νέα εμπειρία του Google AdWords.

Παρόλο που αυτή η νέα εμπειρία του AdWords μπορεί να ακούγεται εξαιρετικά, παρουσιάζει επίσης ένα σημαντικό πρόβλημα: η πλατφόρμα θα πάρει μερικούς συνηθισμένους.

Η εύρεση των τυπικών στοιχείων που χρησιμοποιήσατε δεν είναι τόσο εύκολη. Τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα δεν βρίσκονται στην ίδια θέση. Και μερικές από τις μετρήσεις είναι διαφορετικές.

Μπορείτε γρήγορα να χαθείτε στην τυχαία σειρά προσπαθώντας να συνεχίσετε με αυτή τη νέα ενημέρωση.

Αλλά υπάρχει και μια ανοδική.

Στην πραγματικότητα, υπάρχουν πολλαπλές, σημαντικές αναβαθμίσεις με νέα προστιθέμενα χαρακτηριστικά. Αυτές οι λειτουργίες αλλάζουν το παιχνίδι για την προβολή των διαφημίσεών σας στο σωστό κοινό.

Απλά συνεχίστε να διαβάζετε και θα δείτε!

Πώς να περιηγηθείτε στην τελευταία ενημερωμένη έκδοση του Google AdWords (ή να την αλλάξετε ξανά)

Η νέα εμπειρία του Google AdWords είναι εδώ και είναι διαθέσιμη για όσους χρησιμοποιούν την πλατφόρμα.

Όλοι λαμβάνουν την τελευταία ενημέρωση του Google AdWords, αν το θέλουν.

Πηγή εικόνας
Ευχαριστώ, Oprah!

Ακολουθεί η νέα εμπειρία που εμφανίζεται αυτή τη στιγμή όταν περιηγείστε στον πίνακα ελέγχου του λογαριασμού σας:

Οι τελευταίες ενημερώσεις του Google AdWords
Πηγές Συνεργάτες Google
Αρκετά χαλαρή, ε; (Το λένε ακόμα οι άνθρωποι;)

Σε σύγκριση με τον παλιό πίνακα ελέγχου του λογαριασμού, αυτό είναι μια μεγάλη αλλαγή λειτουργικότητας και χρηστικότητας.

Πηγές Συνεργάτες Google
Ενημερώσεις όπως αυτό είναι συχνά μια μικτή τσάντα όταν πρόκειται για υποδοχή από το κοινό.

Μερικοί το αγαπούν και έχουν πεθάνει για ανανέωση. Αλλά αυτό σημαίνει επίσης ότι πολλοί πεθαίνουν σκληροί χρήστες θα πρέπει να περάσουν περισσότερο χρόνο για να το συνηθίσουν. Η αποκάλυψη των ίδιων χαρακτηριστικών θα χρειαστεί να συνηθίσει κάποιος.

Εάν δεν θέλετε αλλαγή, μπορείτε πάντα να επιστρέψετε στο παλιό AdWords για τώρα.

Για να το κάνετε αυτό, κάντε κλικ στο αναπτυσσόμενο μενού των τριών σημείων στην επάνω δεξιά γωνία του πίνακα ελέγχου του AdWords και, στη συνέχεια, επιλέξτε «Επιστροφή στο προηγούμενο AdWords»:

Google AdWords latest updates how to change it back
Πηγές Συνεργάτες Google
Αυτό θα σας μεταφέρει αμέσως στην παλιά πλατφόρμα, επιτρέποντάς σας να θυμίσουμε για τις ημέρες δόξας.

Αλλά αν θέλετε να εξοικειωθείτε με τη νέα πλατφόρμα, η οποία είναι ίσως μια καλή ιδέα, θα σας καθοδηγήσω στα βασικά στοιχεία και θα σας δείξω πώς να βρείτε τα πιο σημαντικά τμήματα που χρησιμοποιείτε καθημερινά.

Για να ξεκινήσετε, εάν εκτελείτε πολλούς λογαριασμούς, μπορείτε να τις δείτε όλες στην αριστερή πλευρά του ταμπλό σας:

Google AdWords latest updates

Τώρα ονομάζεται πίνακας εργαλείων του λογαριασμού διαχειριστή:

διαχειριστή του λογαριασμού διαχειριστή
Πηγή Google
Σημαίνει ότι μπορείτε να δείτε όλα τα δεδομένα για όλους τους λογαριασμούς που διαχειρίζεστε. Μπορείτε να πάρετε ακόμη μια λεπτομερή ανάλυση της απόδοσης από τον πίνακα ελέγχου.

Για να αντιστοιχίσετε με αυτό, το Google AdWords καθιέρωσε την καρτέλα δυναμικών πληροφοριών στην ενότητα του πίνακα ελέγχου, δίνοντάς σας λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με την απόδοση της καμπάνιας, οι οποίες κανονικά απαιτούν μια μικρή ανάλυση από μόνοι σας:

Ο πιό πρόσφατος πίνακας ελέγχου ενημερώσεων του Google AdWords
Πηγή Google
Τώρα, αντί για τις ενοχλητικές ειδοποιήσεις που κάνατε για » ευκαιρίες «, το AdWords διαθέτει ένα ολόκληρο και λεπτομερές τμήμα που είναι αφιερωμένο σε αυτό:

Οι τελευταίες ευκαιρίες ενημέρωσης του Google AdWords
Πηγή Google
Αυτές οι προτάσεις είναι πολύ πιο ενεργητικές και σας δίνουν ακριβή βήματα για την εφαρμογή τους επίσης.

Μόλις επιλέξετε έναν συγκεκριμένο λογαριασμό, τα πράγματα αρχίζουν να μοιάζουν αρκετά παρόμοια. Απλώς έχουν διαφορετική δομή.

Για παράδειγμα, μπορείτε να περιηγηθείτε σε όλα τα κουμπιά με τα περισσότερα κλικ στην αριστερή πλαϊνή γραμμή τώρα αντί για τα δεδομένα σας:

Επισκόπηση τελευταίων ενημερώσεων του Google AdWords

Ομοίως, μπορείτε να διαχειριστείτε και να δημιουργήσετε όλες τις επεκτάσεις διαφημίσεων στον ίδιο χώρο με μια ενοποιημένη προβολή:

τύποι επέκτασης Οι τελευταίες ενημερώσεις του Google AdWords
Πηγές Συνεργάτες Google
Μια άλλη νέα προσθήκη είναι το αναπτυσσόμενο μενού με τρία κουμπιά:

αναπτυσσόμενο μενού τελευταίες ενημερώσεις του Google AdWords

Μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλα τα πιο χρησιμοποιούμενα εργαλεία εδώ, όπως τον προγραμματιστή λέξεων-κλειδιών, τις λίστες αρνητικών λέξεων-κλειδιών, την παρακολούθηση μετατροπών και πολλά άλλα.

Είναι παρόμοια δομημένη με την πλατφόρμα του Facebook τώρα, όπου όλα συγκεντρώνονται κάτω από συγκεκριμένες ενότητες όπως «Shared Library» και «Bulk Actions».

Τώρα, μπορείτε επίσης να έχετε πρόσβαση στα δεδομένα αναφοράς από την επάνω γραμμή μενού:

Το τελευταίο χαρακτηριστικό αναφοράς αναφορών του Google AdWords

Από εδώ μπορείτε να κάνετε κλικ στο μπλε κουμπί «+» για να δημιουργήσετε και να δημιουργήσετε διαφορετικές αναφορές.

Μπορείτε ακόμη να δημιουργήσετε προσαρμοσμένους πίνακες ελέγχου για να αποκτήσετε πρόσβαση στα πιο σημαντικά δεδομένα σας, όπως μπορείτε να κάνετε στο Google Analytics:

να δημιουργήσετε προσαρμοσμένους πίνακες εργαλείων στο Google
Πηγές Συνεργάτες Google
Αυτή θα είναι μια μεγάλη λειτουργία εξοικονόμησης χρόνου που σας επιτρέπει να δείτε πρώτα τα δεδομένα που θέλετε να εστιάσετε.

Η νέα πλατφόρμα μπορεί να φαίνεται περίεργη στην αρχή, καθώς πρόκειται για μια αρκετά μεγάλη αναθεώρηση του σχεδιασμού και της δομής.

Η συνήθεια σε αυτό θα πάρει κάποιο χρόνο, αλλά στο τέλος, αξίζει τον κόπο.

Γιατί; Για τις νέες λειτουργίες που πρόκειται να μεταφέρουν το AdWords στο επόμενο επίπεδο.

Εδώ είναι.

Τρία νέα χαρακτηριστικά που αλλάζουν το παιχνίδι

Το Google ήταν αρκετά έξυπνο ώστε να μην μας δώσει μόνο μια νέα εμπειρία UI.

Ήξεραν ότι απλά η αναθεώρηση του συστήματος για να γίνει αρκετά δεν θα γύριζε κεφάλια ή δεν θα μετατρέπονταν σκεπτικιστές.

Με τη νέα ενημέρωση διεπαφής, λάβαμε επίσης κάποιες κρίσιμες ενημερώσεις με τη μορφή λειτουργιών που αλλάζουν το παιχνίδι.

Εδώ είναι τα κορυφαία νέα χαρακτηριστικά και πώς να τα χρησιμοποιήσετε ASAP.

1. Το τμήμα διαχείρισης κοινού

Ακριβώς όταν σκεφτήκατε ότι το Facebook ήταν το μόνο μέρος για να κυριαρχήσει το προσαρμοσμένο κοινό, η Google μπήκε μέσα και μας αποδείχθηκε λάθος.

Τώρα υπάρχει ένα ολόκληρο τμήμα στο AdWords που είναι αφιερωμένο στη διαχείριση του κοινού.

Εδώ μπορείτε να στοχεύσετε διαφορετικά προσαρμοσμένα είδη κοινού και να δημιουργήσετε νέες προσφορές με βάση το κοινό.

Για να μεταβείτε σε αυτό, κάντε κλικ στο αναπτυσσόμενο μενού με τα τρία κουμπιά και κάντε κλικ στην καρτέλα διαχειριστή κοινού:

πώς να χρησιμοποιήσετε το διαχειριστή κοινού του google adwords
Πηγή Google
Μπορείτε να διαχειριστείτε το κοινό σας σε αυτό το μέρος, καθώς και να δημιουργήσετε πληροφορίες για το κοινό:

λίστες κοινού

Όταν κάνετε κλικ στο μπλε κουμπί «+», μπορείτε να επιλέξετε μεταξύ μερικών διαφορετικών επιλογών προσαρμοσμένου επαναληπτικού μάρκετινγκ:

λίστες κοινού

Η δημιουργία κοινού στο AdWords δεν ήταν ποτέ τόσο εύκολη και τώρα όλα βρίσκονται σε ένα ταμπλό, καθιστώντας ακόμα πιο εύκολη τη διαχείριση.

2. Επέκταση διαφημίσεων προώθησης

Το AdWords πρόσφατα έφερε μια νέα προσθήκη στην τελευταία ενημέρωση της στη λίστα επεκτάσεων διαφημίσεων.

Εάν δεν έχετε επιλέξει την πρόσβαση beta σε αυτήν τη λειτουργία στην παλιά έκδοση του Google AdWords, θα χρειαστεί να εκτελέσετε την ενημέρωση για να την χρησιμοποιήσετε.

Σημαίνει ότι αυτά τα χαρακτηριστικά είναι αποκλειστικά.

Οι επεκτάσεις προωθήσεων είναι νέες επεκτάσεις που βασίζονται σε διαφημίσεις που σας επιτρέπουν να εμφανίζετε, να διαφημίζετε και να συνδέεστε με συγκεκριμένες προσφορές με βάση τις διαφημίσεις στις διαφημίσεις του δικτύου αναζήτησής σας.

Οι τελευταίες ενημερώσεις του Google AdWords έχουν τη δυνατότητα εμφάνισης
Πηγή εικόνας
Για παράδειγμα, μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε για να επισημάνετε μια συγκεκριμένη πώληση κατά τη διάρκεια των διακοπών.

Ή ίσως έχετε ένα eBook προς πώληση για περιορισμένο χρονικό διάστημα.

Οι επιλογές είναι απεριόριστες.

Τώρα δεν χρειάζεται να σπαταλάτε όλα τα μικροσκοπικά τμήματα αντιγραφής που μιλάνε για αυτό. Έχετε άλλη μια ευκαιρία να προωθήσετε περισσότερα προϊόντα με μία μόνο διαφήμιση.

Μπορείτε ακόμη να το χρησιμοποιήσετε για να κάνετε το αντίθετο και να διπλασιάσετε την προώθηση.

Ορισμένοι χρήστες βλέπουν μέσες αναλογίες κλικ / εμφανίσεων (CTR) κοντά στο 10% χρησιμοποιώντας αυτές τις νέες επεκτάσεις και, γενικά, οδηγούν το υψηλότερο ποσοστό αναλογίας κλικ προς αριθμό εμφανίσεων (click-through) από οποιαδήποτε διαθέσιμη επέκταση.

Είναι εύκολο να ξεκινήσετε με αυτές τις νέες επεκτάσεις προώθησης.

Προχωρήστε στον πίνακα ελέγχου της καμπάνιας σας, κάντε κλικ στην καρτέλα διαφημίσεων και επεκτάσεων και επιλέξτε την επέκταση προώθησης:

Ads and extensions

Στη συνέχεια, μπορείτε να προσαρμόσετε τα πάντα για την επέκταση προώθησης, συμπεριλαμβανομένης της περίπτωσης, του τύπου έκπτωσης και των ημερομηνιών:

Google AdWords latest updates

Για το τμήμα περίπτωσης, μπορείτε να επιλέξετε μεταξύ τόνων διαφορετικών αργιών για να στοχεύσετε . Εάν δεν πρόκειται για κάποια συγκεκριμένη περίσταση, μπορείτε πάντα να το αφήσετε κενό και θα εμφανιστεί ως προώθηση χωρίς άδεια .

Google AdWords latest updates

Όταν επιλέγετε ένα από τη λίστα, θα δείτε ότι με έντονους χαρακτήρες στις νέες διαφημίσεις σας, για να βοηθήσετε τους χρήστες να γνωρίζουν ακριβώς τι παίρνουν όταν κάνουν κλικ:

Google AdWords latest updates
Πηγή Google
Προσαρμόστε την τελική σας σελίδα προορισμού URL και θα οδηγείτε διαφημιστική επισκεψιμότητα πωλήσεων σε ελάχιστο χρόνο.

Αυτό είναι!

Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να προσθέσετε μερικές νέες επεκτάσεις στις διαφημίσεις σας και μπορείτε να αρχίσετε να προωθήσετε τόνους νέων προσφορών για κάθε περίσταση.

3. Απίστευτες επιλογές δημογραφικής στόχευσης

Το Facebook και το Twitter ήταν και (κάπως) εξακολουθούν να είναι οι βασιλιάδες της στόχευσης κοινού.

Κάθε πλατφόρμα διαθέτει απίστευτα χαρακτηριστικά που σας επιτρέπουν να δημιουργείτε λίστες σούπερ μάρκετινγκ, όπου μπορείτε να στοχεύσετε εισόδημα, αρχαιότητα εργασίας και πολλά άλλα.

Ακόμα και το LinkedIn πήδηξε στο πλοίο. Αρχίζουν να προσθέτουν αυτά τα χαρακτηριστικά σε βάθος.

Ευτυχώς, η Google έχει προσθέσει τελικά κάποιες νέες, ποικίλες επιλογές στόχευσης με τη μορφή δημογραφικών δεδομένων.

Το πρώτο σύνολο δημογραφικών στοιχείων που προσθέσαμε είναι η στόχευση εισοδήματος νοικοκυριού στο δίκτυο αναζήτησης.

Αυτό ήταν ένα χαρακτηριστικό στην παλιά διεπαφή, αλλά εφαρμόστηκε μόνο σε εξαιρετικά συγκεκριμένες, τοπικές διαφημίσεις.

Αλλά τώρα, είναι για όλες τις διαφημίσεις εντός του δικτύου αναζήτησης.

Για να έχετε πρόσβαση στα δεδομένα, απλώς επιλέξτε την καρτέλα δημογραφικών στοιχείων και κάντε κλικ στην επιλογή του εισοδήματος των νοικοκυριών:

Google AdWords latest updates
Πηγές Συνεργάτες Google
Τώρα, μπορείτε να έχετε μια σαφή εικόνα των δεδομένων εισοδήματος των νοικοκυριών από τις διαφημίσεις δικτύου αναζήτησής σας.

Αυτό έχει μεγάλες επιπτώσεις στον τρόπο με τον οποίο οι έμποροι της ΔΕΗ χρησιμοποιούν το δίκτυο αναζήτησης για να διαφημίσουν.

Για παράδειγμα, μπορείτε να στοχεύσετε διαφημίσεις σε διαφορετικά είδη κοινού με διαφορετικά σημεία τιμών.

Αυτό σημαίνει ότι δεν χρειάζεται πλέον να ανησυχείτε για την προσέλκυση επισκεψιμότητας που δεν θα είναι σε θέση να αγοράσει ή να μειώσει την κυκλοφορία στην κυκλοφορία που θέλει ένα high-end προϊόν.

Επιπλέον αυτής της προσθήκης, τώρα οι επιλογές στόχευσης γονικής κατάστασης είναι διαθέσιμες για το δίκτυο αναζήτησης και όχι μόνο για το δίκτυο εμφάνισης.

Για να αποκτήσετε πρόσβαση σε αυτές, επιλέξτε τη νέα καρτέλα γονικής κατάστασης στον πίνακα ελέγχου:

Google AdWords latest updates
Πηγές Συνεργάτες Google
Η στόχευση γονικής κατάστασης για το δίκτυο αναζήτησης είναι μεγάλη υπόθεση.

Αυτό μπορεί να έχει τεράστιο αντίκτυπο στην επιτυχία για τα εμπορικά σήματα που πωλούν προϊόντα που τροφοδοτούνται στους γονείς, όπως τα παιχνίδια και τα παιχνίδια.

Αυτή η νέα λειτουργία του δικτύου αναζήτησης μπορεί να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο σε εκστρατείες αφιερωμένες στις διακοπές και τις μεγάλες αγορές.

Παρόλο που δεν έχουμε ακόμα δεδομένα για τα περισσότερα από αυτά, αυτά τα νέα χαρακτηριστικά του δικτύου αναζήτησης θα αποτελέσουν ένα μεγάλο χτύπημα με τους διαφημιζόμενους που αναζητούν περισσότερη προσαρμογή.

Το Google AdWords έχει περισσότερες ενημερώσεις στο δρόμο

Αυτές είναι τρεις από τις πιο λειτουργίες που αλλάζουν το παιχνίδι που έχει εγκαταστήσει το AdWords στη νέα πλατφόρμα.

Έχουν βελτιώσει σημαντικά το δίκτυο αναζήτησης με νέες επιλογές στόχευσης, επεκτάσεις και διαχείριση κοινού.

Αλλά αυτό δεν είναι όλα. Η Google εξακολουθεί να έχει μερικές κρίσιμες ενημερώσεις στις εργασίες σύμφωνα με τη γη μηχανών αναζήτησης .

Μπορούμε σύντομα να αναμένουμε τις παρακάτω δυνατότητες:

Αξιολόγηση απόδοσης σελίδας προορισμού: Αυτή η νέα λειτουργία θα δώσει στους διαφημιζόμενους τη δυνατότητα να κατανοήσουν τον τρόπο με τον οποίο η σελίδα προορισμού τους εκτελεί σε σχέση με τη διαφήμισή τους.
Αντί της ποιότητας της βαθμολογίας, οι διαφημιζόμενοι θα έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν τη βελτιστοποίηση και τις βελτιώσεις για να μειώσουν το κόστος και να οδηγήσουν περισσότερες μετατροπές.
Προσαρμόσιμα κοινό για την αγορά: Αυτά τα νέα κοινά έρχονται σύντομα στο δίκτυο αναζήτησης. Θα επιτρέψουν σε έναν συγκεκριμένο διαφημιζόμενο να προσαρμόσει το κοινό με βάση την απόδοση, τον ιστότοπο και τους επιχειρηματικούς στόχους.
Αναφορά: Η νέα απόδοση της Google δεν θα είναι πλέον μόνο για διοχετεύσεις αναζήτησης. Αυτό το εργαλείο απόδοσης θα βοηθήσει τους διαφημιζόμενους της ΔΕΗ να δουν πίστωση μετατροπής άνω και μέσης διοχέτευσης και όχι μόνο τελευταίο άγγιγμα.
Επιπλέον, έχει σχεδιαστεί για να λαμβάνει τεκμηριωμένες αποφάσεις για τη βελτιστοποίηση των προσφορών.
Διαχείριση πωλήσεων κατάστημα: Τέλος, αυτή η λειτουργία μέτρησης και διαχείρισης νέων καταστημάτων θα επιτρέψει στους εμπόρους λιανικής πώλησης να εισάγουν σημαντικές συναλλαγές στο AdWords μέσω υπηρεσιών τρίτων.
Το AdWords κάνει ήδη κάποιες μεγάλες αλλαγές τους επόμενους μήνες.

συμπέρασμα

Η νέα εμπειρία του AdWords είναι εξαιρετικά ανώτερη.

Η εμπειρία και τα χαρακτηριστικά UI έχουν λάβει και οι δύο τεράστιες αναβαθμίσεις.

Τώρα μπορούμε να στοχεύσουμε χρήστες με την ίδια ιδιαιτερότητα και λεπτομέρεια που μπορούμε να κάνουμε στο Facebook.

Το προσαρμοσμένο κοινό δεν είναι η μόνη μορφή λεπτομερούς στόχευσης που λειτουργεί πια.

Η νέα εμπειρία είναι ανοιχτή και έτοιμη για οποιονδήποτε διαφημιζόμενο να επωφεληθεί από το Google.

Εάν δεν σας αρέσει, ή αν είστε σκωτσέζος και αγαπάτε τις «καλές παλιές μέρες», μπορείτε πάντα να γυρίσετε πίσω.

Η νέα εμπειρία μπορεί να πάρει κάποιο χρόνο για να συνηθίσετε, αλλά τα νέα χαρακτηριστικά είναι εδώ για να μείνουν και μόνο θα αυξηθούν και θα βελτιωθούν με το χρόνο.

Δοκιμάστε να επωφεληθείτε από αυτά τα δημογραφικά στοιχεία και τις επεκτάσεις για να αρχίσετε να φέρετε νέους επισκέπτες και να κλείσετε περισσότερες πωλήσεις.

Αυτές οι λειτουργίες είναι αποκλειστικά για τη νέα εμπειρία, οπότε αν θέλετε να ξεκινήσετε με αυτές, πρέπει να ενημερώσετε.

Ευτυχώς, είναι δωρεάν και εύκολο να γίνει για όσους χρησιμοποιούν την πλατφόρμα σήμερα.