Τελευταίες ενημερώσεις του Google AdWords 2018

Δείτε τις τελευταίες ενημερώσεις του Google AdWords για το 2018. Τα τελευταία νέα και οι ενημερώσεις του AdWords που θα αλλάξουν τη διαχείριση καμπάνιας Google AdWords το 2018 έχουν συνταχθεί εδώ.

Έχει γίνει σχεδόν μια τάση, ότι οι ενημερώσεις του Google AdWords είναι πάντα στις ειδήσεις κάθε μήνα καθώς η Google έχει εισαγάγει αρκετές ενημερώσεις στο Google AdWords. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η Google έχει συνειδητοποιήσει τη συνεχή αύξηση της δημοτικότητας του AdWords και τη συγκέντρωσή του στα χέρια των μεγάλων παικτών. Εδώ θα βρείτε όλες τις τελευταίες ενημερώσεις του Google AdWords, Ειδήσεις και λειτουργίες που έχουν εισαχθεί το 2018.

Ενημέρωση AdWords # 1 Η Google εγκαινιάζει το νέο περιβάλλον χρήστη του AdWords
google adwords νέα διεπαφή

Ενημέρωση σύντομης ενημέρωσης του Adwords: Η Google έχει δημιουργήσει μια νέα διεπαφή για το AdWords. Πολλά νέα χαρακτηριστικά έχουν εισαχθεί στο νέο UI. Ο λόγος για τον οποίο οι διαφημιζόμενοι συνεχίζουν να αλλάζουν μεταξύ του νέου και του παλιού χρήστη είναι επειδή λείπουν ορισμένες σημαντικές λειτουργίες από το νέο περιβάλλον χρήστη του AdWords και αυτές περιλαμβάνουν:

Εμφάνιση κοινού κοινού επαναληπτικού μάρκετινγκ
Επεκτάσεις τιμών
Επεκτάσεις μηνυμάτων
Αναφορά αυτοματοποιημένων επεκτάσεων
Εργαστήριο AdWords
Προσαρμογή προσφοράς για μεθόδους στόχευσης
Σύνθετη επεξεργασία
Επιχειρηματικά δεδομένα και κοινόχρηστη βιβλιοθήκη
Εάν η Google δεν περιλαμβάνει όλες τις λειτουργίες του AdWords στο νέο περιβάλλον εργασίας χρήστη και την δημιουργεί ως την κύρια διεπαφή, οι χρήστες θα συνεχίσουν να χρησιμοποιούν το παλιό περιβάλλον χρήστη. Έτσι, αν είστε συνηθισμένοι στο παλιό UI, μπορεί να αντιμετωπίσετε δυσκολίες στον εντοπισμό κάθε στοιχείου στο νέο περιβάλλον χρήστη.

Ενημέρωση AdWords # 2 Το Google AdWords εισάγει την επέκταση προώθησης
Επέκταση προώθησης Google AdWords

Σύντομη ενημέρωση του Adwords Σύντομη: Μια από τις τελευταίες ενημερώσεις του Google AdWords είναι η επέκταση προώθησης που έχει προστεθεί στην ενότητα «Διαφημίσεις & amp; επεκτάσεις «. Εμφανίζεται με ένα εικονίδιο ετικέτας στις διαφημίσεις με κείμενο αναζήτησης που βοηθούν τις διαφημίσεις να ξεχωρίζουν στα SERP. Είναι κάτι που μπορεί να είναι πολύ επωφελές για τους ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να παρουσιάσει μια ειδική προωθητική πώληση ή συγκεκριμένες προσφορές που παρουσιάζονται από τον ιστότοπο. Τα οφέλη της Επέκτασης Προώθησης είναι:

Μπορεί να αυξήσει το CTR της διαφήμισης κατά 10%
Το διαφημιστικό μήνυμα στη διαφήμιση ιστοσελίδων μπορεί να εμφανίζεται δύο φορές, μία φορά με το αντίγραφο της διαφήμισης και στη δεύτερη περίπτωση μέσω της επέκτασης προώθησης.
Το γεγονός ότι μπορείτε να χρησιμοποιήσετε περιορισμένους χαρακτήρες στο αντίγραφο της διαφήμισης, χρησιμοποιώντας την Επέκταση Προώθησης, σας βοηθά πραγματικά.
Όμως, η νέα λειτουργία είναι διαθέσιμη μόνο στη νέα διεπαφή του Google AdWords.

AdWords Ενημέρωση # 3 Google AdWords Μειώνει την ρύθμιση περιστροφής διαφήμισης για βελτιστοποίηση και περιστροφή απεριόριστα
Ενημέρωση σχετικά με την εναλλαγή διαφημίσεων Google Adwords

Ενημέρωση σύντομης ενημέρωσης Adwords: Τον Αύγουστο του 2018, η Google δήλωσε ότι οι διαφημιζόμενοι θα μπορούν πλέον να βελτιστοποιούν και να περιστρέφουν επ ‘αόριστον τις διαφημίσεις και να προσπαθούν να πετύχουν. Μέχρι τώρα, οι διαφημιζόμενοι του AdWords χρησιμοποιούσαν μόνο τις εξής τέσσερις επιλογές:

Βελτιστοποιήστε τα κλικ
Βελτιστοποιήστε τις μετατροπές
Περιστρέψτε ομοιόμορφα
Περιστρέψτε επ ‘άπειρον
Προχωρώντας μπροστά, οι διαφημιζόμενοι θα έχουν μόνο δύο επιλογές, όπου θα μπορούν να δοκιμάσουν μια ομάδα διαφημίσεων με μια διαφήμιση (Α) σε μια πειραματική ομάδα διαφημίσεων με τρεις διαφημίσεις (A, B, C) ή περισσότερες με περιστροφή που έχει ρυθμιστεί για βελτιστοποίηση. Υπάρχει κάποια πολυπλοκότητα στη ρύθμιση των διαφημίσεων με περιστροφή, επειδή η πρώτη διαφήμιση θα εμφανιστεί για το 20% του συνολικού χρόνου, η δεύτερη διαφήμιση για το 10% του χρόνου και η τρίτη διαφήμιση για το 70% του χρόνου. Αυτή η ανομοιογενής διαχείριση χρόνου είναι πραγματικά προκλητική, καθώς χρειάζεται να βελτιστοποιήσετε τις διαφημίσεις σας για να έχετε καλύτερα αποτελέσματα. Μπορείτε ακόμη να προσθέσετε μια νέα διαφήμιση στην ενότητα περιστροφής για να βελτιώσετε τα κλικ και τις μετατροπές.

Το Google Update # 4 Google φέρνει αλλαγές στις λίστες προϊόντων της Αγορές Google
Σύντομη ενημέρωση του Adwords: Τον Αύγουστο του 2018, η Google παρουσίασε μια νέα παραλλαγή στις λίστες προϊόντων στην κατηγορία «Αγοράστε τώρα». Έχουν αρχίσει να δείχνουν τις τιμές μαζί με μια μικρή λεπτομέρεια σχετικά με το προϊόν με ένα swipeable καρουσέλ τρόπο, που μοιάζει με τη μορφή επέκτασης των τιμών σε κινητά τηλέφωνα. Περιλαμβάνει μια υπερσύνδεση, τιμή, λεπτομέρεια του προϊόντος, λεπτομέρειες διαθεσιμότητας και δυνατότητα αποστολής.

Το AdWords Ενημέρωση # 5 Το Google AdWords περιλαμβάνει τη Διευκόλυνση Προσαρμογής προσφορών για αλληλεπιδράσεις
προσαρμογή προσφοράς στο google adwords

Ενημέρωση σύντομης ενημέρωσης Adwords: Τον Ιούλιο του 2018, η Google παρουσίασε μια ενημερωμένη έκδοση που ονομάζεται προσαρμογές προσφορών για να δώσει τη δυνατότητα αλληλεπιδράσεων. Έχουν καταλήξει σε προσαρμογές προσφορών για κλήσεις για την λήψη επεκτάσεων κλήσεων στις διαφημίσεις αναζήτησης για κινητά. Αυτό συμπεριλήφθηκε στην ενότητα «Προσαρμογή προσφοράς για προχωρημένους» κάτω από το επίπεδο της καμπάνιας διαφήμισης του Google AdWords. Σε όλες τις επεκτάσεις συνδέσμων ιστότοπου, πρέπει να έχετε παρατηρήσει ότι ακόμα και αν σχεδιάζετε τις διαφημίσεις σας μαζί με ορισμένες επεκτάσεις σε επίπεδο διαφημιστικής καμπάνιας ή ομάδας διαφημίσεων, ενδέχεται να εμφανίζονται ή όχι σε διαφημίσεις αναζήτησης για κινητά. Ωστόσο, αυτή τη φορά, η Google δίνει καλύτερη ευκαιρία να διασφαλίσει ότι θα εμφανίζονται οι διαφημίσεις σας για κινητά μαζί με τις επεκτάσεις κλήσεων. Ωστόσο, αυτό ισχύει μόνο για την τοποθέτηση μιας επέκτασης κλήσης ή μιας καμπάνιας με δυνατότητα μόνο κλήσης.

Ενημέρωση AdWords # 6 Η Google εισάγει αναφορά για το εισόδημα των νοικοκυριών
το εισόδημα των νοικοκυριών

Ενημέρωση του Adwords Σύντομη: Έχει εισαχθεί μια νέα διευκόλυνση για την αναφορά και τη στόχευση των εισοδημάτων νοικοκυριού στο Google AdWords για καμπάνιες αναζήτησης. Στη νέα διεπαφή του AdWords, είναι διαθέσιμη από την καρτέλα «Demographics» και από την παλιά διεπαφή, είναι διαθέσιμη από τη στόχευση «Τοποθεσία».

Το Google Update # 7 βοηθά στην αναγνώριση των αλλαγών στην απόδοση της διαφήμισης στον επεξεργαστή αναφορών
Σύντομη ενημέρωση του AdWords: Πρόσφατα τον Ιούλιο του 2018, το Google AdWords παρουσίασε μια νέα ενημερωμένη έκδοση για τη σύγκριση δύο εύρους ημερομηνιών στον επεξεργαστή αναφορών. Αυτό θα σας βοηθήσει να εντοπίσετε τις σημαντικές μεταβολές στην απόδοση της διαφήμισης για μια χρονική περίοδο. Ο επεξεργαστής αναφορών είναι ένα εργαλείο που σας επιτρέπει να ασχοληθείτε με τα δεδομένα απόδοσης μέσω πολυδιάστατων πινάκων και διαγραμμάτων. Δεν χρειάζεται πλέον να κατεβάζετε τα δεδομένα για να τα μελετήσετε, μπορείτε απλά να μεταφέρετε και να αποθέσετε τη διεπαφή και να δημιουργήσετε πίνακες και διαγράμματα μέσα στο AdWords για να εργαστείτε απευθείας σε αυτό. Επιτρέπει προηγμένο φιλτράρισμα και ταξινόμηση των κατακερματισμένων μετρήσεων, υποστηρίζει ανάλυση πολλαπλών τμημάτων και βοηθά στη δημιουργία προσαρμοσμένων διαγραμμάτων. Αυτή η λειτουργία σύγκρισης ημερομηνιών στον επεξεργαστή αναφορών είναι πλέον διαθέσιμη όχι μόνο σε νέους λογαριασμούς AdWords αλλά και σε νέο περιβάλλον χρήστη AdWords. Ωστόσο,

Ενημέρωση AdWords # 8 Η Google εκκινεί το AdWords Editor 12
Σύντομη ενημέρωση του AdWords : Μια ζωτικής σημασίας ενημέρωση του AdWords 2018 έρχεται τον Ιούνιο. Πρόκειται για την εισαγωγή μιας νέας έκδοσης του AdWords Editor που έχει μια νέα εμφάνιση και μερικά νέα χαρακτηριστικά για την απλοποίηση της ροής εργασίας. Ο AdWords Editor 12 είναι διαθέσιμος για όλους τους διαφημιζόμενους να διαχειρίζονται επιτυχώς τις διαφημιστικές καμπάνιες τους. Βοηθά στη δημιουργία κανόνων για τους πελάτες με βάση τις βέλτιστες πρακτικές σας. Το AdWords Editor θα προτείνει τις διαφημιστικές καμπάνιες ή τις ομάδες διαφημίσεων που αντιστοιχούν στα κριτήρια επιλεξιμότητας με τις βέλτιστες πρακτικές σας, προτού δημοσιεύσετε οποιαδήποτε αλλαγή. Μπορείτε είτε να δεχτείτε αυτές τις συστάσεις είτε να δημιουργήσετε ξανά προσαρμοσμένους κανόνες. Επιτρέπει την ταχύτερη λήψη λογαριασμού από νέα έκδοση ή τη μεταφορά δεδομένων από προηγούμενες εκδόσεις. Εμφανίζει μια συνεκτική οπτική εμπειρία στο AdWords Editor και υποστηρίζει επίσης την υποβολή προσφορών για τη μεγιστοποίηση του ποσοστού μετατροπών.

Ενημέρωση AdWords # 9 Η Google εισάγει μηχανισμό αυτόματης προσαρμογής προσφορών
Σύντομη ενημέρωση του AdWords Σύντομη : Μια ακόμα εφαρμογή Google AdWords 2018 είναι η αυτόματη ρύθμιση προσφοράς. Ως έμπορος, ο κύριος στόχος σας θα πρέπει να είναι να μεγιστοποιήσετε τις μετατροπές από τις διαφορετικές στρατηγικές μάρκετινγκ, έτσι ώστε το AdWords να έχει εισαγάγει τη Μεγιστοποίηση Μετατροπών, μια νέα έξυπνη στρατηγική προσφορών. Όταν ρυθμίζετε τον προϋπολογισμό μάρκετινγκ και επενδύετε σε αυτό, θα πρέπει να εστιάσετε στον καθορισμό της σωστής προσφοράς για κάθε λέξη-κλειδί. Η προσαρμογή των προσφορών είναι ζωτικής σημασίας για έναν έμπορο να πάρει το μέγιστο από αυτό. Μπορείτε είτε να προσαρμόσετε με μη αυτόματο τρόπο τις προσφορές διαφημίσεων είτε να εμπιστευθείτε αυτόν τον νέο αυτόματο μηχανισμό που θα ορίσει τη σωστή προσφορά στον ημερήσιο προϋπολογισμό σας και θα σας βοηθήσει να αυξήσετε τη μετατροπή σας.

Τώρα το ερώτημα είναι – πώς θα βοηθήσει η έξυπνη προσφορά του AdWords οι έμποροι; Στην έξυπνη προσφορά, οι αλγόριθμοι μηχανικής μάθησης συμβάλλουν στη λήψη ακριβέστερων προβλέψεων για κάθε προσφορά που επηρεάζει τις μετατροπές, κάτι που είναι πολύ καλύτερο από την απόδοση ενός μόνο ατόμου ή ομάδας. Περιλαμβάνει χαρακτηριστικά όπως η συσκευή και η θέση, καθώς και τα συναφή σήματα. Βοηθά στη βελτιστοποίηση των προσφορών αναζήτησης και καθορίζει στόχους απόδοσης που ταιριάζουν με τους μοναδικούς επιχειρηματικούς στόχους σας. Λειτουργεί επίσης ως εργαλείο αναφοράς που παρέχει πληροφορίες για την απόδοση των προσφορών σας και βοηθά στην ταχεία αντιμετώπιση κάθε προβλήματος.

Ενημέρωση AdWords # 10 Η Google παρουσιάζει μια νέα λύση κοινού
Σύντομη ενημέρωση του AdWords : Κάθε μήνα, η Google προχωράει ένα βήμα μπροστά και εισάγει μια νέα λειτουργία ή μηχανισμό στο Google AdWords. Κάθε ενημερωμένη έκδοση του AdWords βοηθά τους εμπόρους να χρησιμοποιούν το εργαλείο πιο αποτελεσματικά και να μεγιστοποιούν το κέρδος στις αντίστοιχες επιχειρήσεις τους. Μια άλλη ενημερωμένη έκδοση του AdWords 2018 ήταν οι νέες λύσεις κοινού που βοηθούν στην εύρεση του επόμενου πελάτη που είναι παρόμοιος με τους καλύτερους πελάτες σας με αναζήτηση και αγορές. Εδώ το Google AdWords χρησιμοποιεί λίστες επαναληπτικού μάρκετινγκ για διαφημίσεις αναζήτησης (RLSA) για επανασύνδεση με άτομα που έχουν ήδη επισκεφτεί τον ιστότοπο. Εκτός από αυτά, το χαρακτηριστικό αυτό προσλαμβάνει τόσο νέους όσο και πιστούς πελάτες που είναι εξίσου σημαντικό για μια επιχείρηση. Η έρευνα λέει ότι η στόχευση παρόμοιων πελατών μπορεί να αυξήσει το ποσοστό μετατροπής κατά 22%. Δεδομένου ότι το νέο χαρακτηριστικό λύσης κοινού έχει ως στόχο τις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου και έχει ισχυρό αντίκτυπο στις αγορές,

Αυτό δεν είναι το τέλος; Τα νέα του Google AdWords δημοσιεύονται κάθε μήνα και περιλαμβάνουν όλες τις σημαντικές και ενδιαφέρουσες ενημερώσεις.

Το AdWords Update # 11 Το Google AdWords είναι πολύπλοκο για μικρές επιχειρήσεις
Ενημέρωση AdWords Σύντομη : Ο λόγος για τις διάφορες ενημερώσεις είναι η προθυμία της Google να αντιμετωπίσει τις διάφορες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι χρήστες του AdWords. Μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζει είναι η ανάγκη να γεφυρωθεί το διαρκώς αυξανόμενο χάσμα ψηφιακών δεξιοτήτων με το 60% των μικρών επιχειρήσεων ή των επιχειρήσεων να έχουν μηδενική ψηφιακή παρουσία.

Πρόσφατα, υπήρξε ένα είδωλο του Google AdWords – η Google έκανε μια ομολογία ότι το Google AdWords είναι πολύ περίπλοκο και καθόλου εύκολο για τις μικρές επιχειρήσεις να καταλάβουν και να λειτουργήσουν. Ο Διευθυντής Μάρκετινγκ Προϊόντων της Google, Duncan McGrath, δήλωσε: «Το AdWords είναι πολύ ισχυρό και υπάρχουν εκπληκτικές τεχνολογίες και δυνατότητες για όποιον στόχο θέσης θέλετε να προσεγγίσετε ή πώς θέλετε να προσφέρετε ή ποια μορφή διαφήμισης θέλετε να χρησιμοποιήσετε. Αλλά αυτό είπε, είναι πολύ περίπλοκο. «Οι περισσότεροι εμπιστευματοδόχοι θα δηλώσουν ότι οι μικρότεροι οργανισμοί ή οι νεοεισερχόμενοι στο πεδίο έχουν επίσης έναν δύσκολο χρόνο να ασχοληθούν με το AdWords.

Τα καλά νέα είναι ότι η Google έχει κατανοήσει την απαίτηση μιας πολύ απλούστερης και αποτελεσματικότερης έκδοσης του Google AdWords και γιατί είναι απαραίτητο να εισαχθεί στον κόσμο του ψηφιακού μάρκετινγκ για τη βελτίωση όλων των ειδών παικτών. Για ένα επαγγελματικό φημισμένο ψηφιακό πρακτορείο που προσφέρει υπηρεσίες ψηφιακού μάρκετινγκ , είναι εύκολο να ασχοληθεί με οποιαδήποτε έκδοση του AdWords, τόσο απλό όσο ήταν στο αρχικό στάδιο ή μπορεί να είναι τόσο περίπλοκο όσο είναι σήμερα. Ωστόσο, σήμερα, ένας ιδιοκτήτης μικρής επιχείρησης ή ένα μη τεχνικό πρόσωπο που δεν έχει γνώση του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ, διαπιστώνει ότι η συνεργασία με το AdWords είναι ένα τεράστιο έργο.

Στο πρόσφατο παρελθόν, παρατηρήθηκε ότι η ενότητα ειδήσεων Google Adwords περιλάμβανε επίσης κάποια νέα σχετικά με τις ενημερώσεις του AdWords. Εκτός από το γεγονός ότι το Google AdWords είναι πιο απλό για τους αρχάριους, η Google έχει βρει κάποιες νέες ενημερώσεις για τους ειδικούς.

Ενημέρωση AdWords # 12 Η Google εισάγει νέα κατώτατα όρια κατάταξης διαφήμισης
Σύντομη ενημέρωση του AdWords Σύντομη : Η Google έχει αναπτύξει μια νέα ενημέρωση κατώτατων ορίων κατάταξη διαφήμισης, λόγω της οποίας οι προσφορές σας θα έχουν τώρα περισσότερο βάρος και θα αρχίσουν να εξετάζουν τη σημασία του ερωτήματος. Παρόλο που ανακοίνωσε αυτή την ανάπτυξη στις αρχές του Μαΐου του 2018, πολλοί χρήστες του AdWords εξακολουθούν να μην παρατηρούν τον αντίκτυπό του. Αναμένεται να το παρατηρήσουν στα τέλη Μαΐου ή αρχές Ιουνίου.

Για να κατανοήσετε τα νέα όρια κατάταξης διαφήμισης Google AdWords, πρέπει πρώτα να γνωρίζετε την έννοια της κατάταξης διαφήμισης. Η κατάταξη διαφήμισης δεν είναι παρά η αξία που δίνεται στη διαφήμιση σύμφωνα με τη θέση στην αναζήτηση ή στην ιστοσελίδα. Υπάρχουν διάφοροι παράγοντες που εμπλέκονται στον υπολογισμό της κατάταξης διαφήμισης – το ποσό προσφοράς της διαφήμισης, ο Δείκτης ποιότητας και ο αντίκτυπος των διαφόρων επεκτάσεων διαφημίσεων, όπως είναι οι οπτικοί σύνδεσμοι ιστότοπου, οι σύνδεσμοι ιστότοπου, οι σύνδεσμοι ιστότοπου χρονοδιαγράμματος κ.λπ.

Οι αλλαγές που έγιναν στον υπολογισμό της κατάταξης διαφήμισης μπορούν να κατηγοριοποιηθούν σε δύο τύπους:

1. Προσφορά Σχετικό βάρος:

Ανάλογα με τη σημασία του ερωτήματος, το βάρος της προσφοράς θα αλλάξει. Η προσφορά μπορεί να σταθμιστεί σε υψηλό ή χαμηλό επίπεδο στον υπολογισμό της κατάταξης διαφήμισης, αλλά αυτό θα επιφέρει επίσης αλλαγές στο CPC.

2. Σχετικό ερώτημα:

Η Google θα αρχίσει να κατέχει υψηλά όρια για ένα ερώτημα που σχετίζεται με ειδήσεις και όχι για ένα ερώτημα που σχετίζεται με το προϊόν, επειδή η Google προσπαθεί να αναλύσει την έννοια του ερωτήματος και να προβάλει τις αναζητήσεις ανάλογα.

Ενημέρωση AdWords # 13 Η Google παρουσιάζει μια νέα λειτουργία «Visual Sitelinks» για διαφημίσεις αναζήτησης για κινητά
οπτικοί σύνδεσμοι ιστότοπου google adwords

Σύντομη ενημέρωση του AdWords Σύντομη : Μια από τις σημαντικότερες ενημερώσεις του Google AdWords του 2018 είναι η εισαγωγή των «Οπτικών συνδέσμων ιστοτόπου». Πρόκειται για μια λειτουργία του AdWords όπου οι εικόνες προβάλλονται σε επεκτάσεις συνδέσμων ιστότοπου των διαφημίσεων αναζήτησης Google. Αυτή η λειτουργία έχει εντοπιστεί σε κινητά τηλέφωνα με περιστροφικό τρόπο περιστροφής και εδώ οι εικόνες θα εμφανιστούν μαζί με το κείμενο στην επέκταση του συνδέσμου ιστότοπου.

Ενημέρωση AdWords # 14 Μετρήσεις του Δείκτη ποιότητας που προστέθηκαν από την Google
βαθμολογία ποιότητας google adwords

Σύντομη ενημέρωση του AdWords Σύντομη : Η Google έχει προσθέσει πρόσφατα επτά στήλες στη διεπαφή αναφοράς του Google AdWords για καλύτερη προβολή των λέξεων-κλειδιών. Η Google έχει προσθέσει –

α) 3 στήλες κατάστασης για το Δείκτη ποιότητας (QS):

Exp. CTR
Αλληλεπίδραση διαφημίσεων
Expert σελίδας προορισμού
β) 4 στήλες για τον ιστορικό Δείκτη ποιότητας (QS):

Qual. Βαθμολογία (ιστορικό)
Έλεγχος σελίδας προορισμού. (ιστ.)
Σχέση διαφημίσεων (ιστ.)
Exp. CTR (ιστορικό)
Εδώ, οι διαφημιζόμενοι του Google AdWords θα μπορούν να δουν τη Σκορ Ποιότητας των τρεχουσών λέξεων-κλειδιών την τρέχουσα ημέρα καθώς και την παρακολούθηση του ιστορικού της λέξης-κλειδιού. Οι διαφημιζόμενοι της ΔΕΗ θα είναι σε θέση να αποκτήσουν την τελευταία γνωστή QS και την καθημερινή ιστορική QS για το επιλεγμένο εύρος ημερομηνιών.

Ενημέρωση AdWords # 15 Το Google AdWords εισάγει αυτόματες επεκτάσεις κλήσεων σε διαφημίσεις για κινητά
επέκταση κλήσεων adwords

Σύντομη ενημέρωση του AdWords : Το Google έφερε μια νέα ενημέρωση το 2018 εισάγοντας μια νέα «επεκτάσεις κλήσεων» για τις νέες δυνατότητες του AdWords στις διαφημίσεις για κινητά. Αυτή η νέα λειτουργία του Google AdWords έχει προστεθεί για τη βελτίωση της αναλογίας κλικ προς αριθμό εμφανίσεων (CTR) των διαφημίσεων για κινητά. Η ενημερωμένη έκδοση στοχεύει να ωφελήσει τις τοπικές επιχειρήσεις, καθώς έχει διευκολύνει τους πελάτες να αποκτήσουν τον καθορισμένο αριθμό τηλεφώνου της μάρκας και να επικοινωνήσουν αμέσως μαζί τους.

Ενημέρωση AdWords # 16 Εισαγόμενες προγραμματισμένες μετατροπές από την Google
Ενημέρωση AdWords Σύντομη : Μια άλλη πρόσφατη ενημερωμένη έκδοση που πρόκειται να δημιουργήσει τεράστιο αντίκτυπο σε σας εκστρατεία της ΔΕΗ είναι οι Προγραμματισμένες Εισαγωγές Μετατροπών. Εδώ ως διαφημιζόμενος του Google AdWords, θα μπορείτε να δείτε την επίδραση των online διαφημίσεων στις πωλήσεις εκτός σύνδεσης και σε άλλες πολύτιμες ενέργειες. Τώρα, μπορείτε να εισαγάγετε μετατροπές από κλικ και κλήσεις σε μεμονωμένους λογαριασμούς ή λογαριασμούς διαχειριστή σε ημερήσια και εβδομαδιαία βάση.

Περιλαμβάνει μερικά βήματα για την εισαγωγή των μετατροπών σας, όπως:

1. Προετοιμάστε τα δεδομένα σας για εισαγωγή

Κατεβάστε το πρότυπο μεταφόρτωσης μετατροπών με τη μορφή Excel, CSV ή Φύλλα Google
Επιλέξτε τη μορφή για να εισαγάγετε τη ζώνη ώρας στο αρχείο.
Εισαγάγετε τη ζώνη ώρας
Προσθέστε μια νέα σειρά για κάθε μετατροπή εκτός σύνδεσης και συμπληρώστε τις στήλες
2. Εισαγάγετε τις μετατροπές σας

Μπορείτε είτε να το ανεβάσετε ταυτόχρονα είτε να το προγραμματίσετε για το μέλλον.

Ενημέρωση AdWords # 17 Προστέθηκε από την Google επεκτάσιμες επεκτάσεις σε μορφή Carousal σε κινητά τηλέφωνα
Σύντομη ενημέρωση του AdWords Σύντομη : Μια ακόμη πιο πρόσφατη ενημέρωση στο Google AdWords είναι ότι η Google έχει συμπεριλάβει επεκτάσεις με «επεκτάσιμο τρόπο» στο κάτω μέρος των διαφημίσεων. Γενικά, στο κάτω μέρος αναφέρονται οι τιμές και το κόστος των προϊόντων και των υπηρεσιών, επομένως ονομάζεται επίσης ως επέκταση των τιμών.

Η Google έχει εισαγάγει τις επεκτάσιμες επεκτάσεις για να αξιοποιήσει το χώρο με καλύτερο τρόπο επειδή, αν κάθε διαφήμιση ξεκίνησε να προσθέτει επεκτάσεις, τότε οι οργανικές αναζητήσεις θα έρθουν κάτω από το πρώτο ή και κάτω από αυτό.

Κρατώντας στο μυαλό τις κινητές αναζητήσεις, εισήγαγαν και πάλι τη μορφή καρουσέλ για να παρουσιάσουν διαφορετικά δεδομένα. Αυτή τη φορά, εάν συνεχίζετε να κάνετε κύλιση μέχρι το τέλος, δεν δίνει πλέον τη δυνατότητα προβολής περισσότερων.

Αφού έρχονται με τόσες πολλές ειδήσεις και ενημερώσεις σε συνεχή βάση μέσα σε ένα μήνα στο Google AdWords, είναι προφανές ότι η Google δίνει περισσότερη προσοχή στο AdWords και αυτός είναι ο βασικός λόγος για τον οποίο έφτασε ακόμη και δωρεάν σεμινάρια μέσω του Digital Garage , ένα νέο ηλεκτρονικό εκπαιδευτικό εργαλείο της Google.

AdWords Update # 18 Η Google φέρνει ένα μικτό αποτέλεσμα των διαφημίσεων τοπικού αποθέματος (LIA) με το τοπικό πακέτο
Ενημέρωση του AdWords Σύντομη : Με τις αρχές του 2018, η Google εξέτασε μια νέα εμφάνιση των τοπικών αποτελεσμάτων αναζήτησης, όπου συνδυάζουν τις τοπικές διαφημίσεις αποθέματος (LIA) και το τοπικό πακέτο. Αλλά στους Χάρτες Google, κάπου δίνει το προνόμιο σε τοπικά πακέτα, κάπου σε LIA μόνο ή κάπου σε ένα μείγμα και των δύο. Με την προσθήκη αυτής της δυνατότητας Google AdWords, η Google εξέπληξε όλους με μια ασυνήθιστη ενημέρωση.