Η Google επαναπροσδιορίζει το AdWords ως διαφημίσεις Google στις 24 Ιουλίου. Εξετάζουμε το ιστορικό του προγράμματος πληρωμένης αναζήτησης της Google και πώς έγινε το κεντρικό στοιχείο του επιχειρηματικού μοντέλου της εταιρείας.
Η αμειβόμενη διαφήμιση αναζήτησης είναι άνω των 20 ετών. Προτού η Google αποφασίσει πώς να δημιουργήσει έσοδα από την τεχνολογία της, υπήρχε η μηχανή αναζήτησης Goto.com. Το Goto.com δημιούργησε το σύστημα δημοπρασίας της ΔΕΗ με τους διαφημιζόμενους να υποβάλλουν προσφορές για τη θέση της διαφήμισης στις λέξεις-κλειδιά και τις διαφημίσεις που ταξινομούνται βάσει της προσφοράς. Μετά τη συντριβή dotcom, το Goto.com ξαναμετατράπηκε ως Overture και πωλήθηκε στο Yahoo για 1,63 δισ. Δολάρια.
Η Google συνέχισε να εξελίσσει το επιχειρησιακό της μοντέλο από την τιμολόγηση του AdSense και της εμφάνισης CPM σε τιμολόγηση AdWords και CPC. Η Google επένδυσε σε μεγάλο βαθμό στη βελτίωση του ελέγχου της απάτης και της σχετικότητας της προσφοράς της και ξεπέρασε το Yahoo επιμελώς. Η Google έχει φτάσει στα έσοδα άνω των $ 110B με σχεδόν το 90% των εσόδων της Google που προέρχονται από τη ΔΕΗ και το AdWords.
προσδιορίζοντας σελίδες ορφανών ιστότοπων
Μετά από αυτό, η Google αγόρασε την DoubleClick, μια εταιρεία διαφήμισης ψηφιακής προβολής, για $ 3.1B το 2007, η οποία κατά το παρελθόν φαινόταν σαν ένα μεγάλο χρηματικό ποσό, καθώς η επιχείρηση πληρωμένων διαφημίσεων εξακολουθούσε να αναρρώνει από το dotcom crash.
Επίσης, πραγματοποίησε τεράστιες επενδύσεις στο πρόγραμμα περιήγησης Chrome και στο λειτουργικό σύστημα Android, το οποίο του επιτρέπει να παραμείνει ενεργός σε κάθε τομέα ψηφιακών μέσων.
Οι μεγάλες επενδύσεις που πραγματοποίησε η Google εκείνη την περίοδο αποπληρώθηκαν. Οι διαφημίσεις για κινητά αντιπροσωπεύουν πλέον το 67% των δαπανών για ψηφιακές διαφημίσεις και οι δαπάνες για κινητά βίντεο θα υπερβούν τις παραδοσιακές τηλεοπτικές δαπάνες το 2018, σύμφωνα με το eMarketer.
Επανατοποθέτηση του AdWords
Έλαβα αυτό το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από την Google σήμερα:
Χαίρετε,
Λαμβάνετε αυτό το μήνυμα επειδή έχετε ενεργό λογαριασμό AdWords.
Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, ανακοινώσαμε ότι το Google AdWords γίνεται Διαφημίσεις Google. Η νέα μάρκα διαφημίσεων Google αντιπροσωπεύει το πλήρες φάσμα των τύπων καμπάνιας σε αναζήτηση, προβολή, βίντεο, εφαρμογή και πολλά άλλα. Αυτά σας βοηθούν να συνδεθείτε με περισσότερους καταναλωτές καθώς στρέφονται προς την Google και τους ιστότοπους και τις εφαρμογές συνεργατών μας για να βρουν πληροφορίες και να κάνουν τα πράγματα.
Από τις 24 Ιουλίου 2018, θα αρχίσετε να βλέπετε το νέο εμπορικό σήμα των διαφημίσεων Google – συμπεριλαμβανομένου του νέου ονόματος και λογότυπου – στο περιβάλλον εργασίας του προϊόντος, στο Κέντρο βοήθειας, στα έγγραφα χρέωσης και άλλα. Η διεύθυνση URL θα αλλάζει επίσης από adwords.google.com στη διεύθυνση ads.google.com.
Δεν απαιτείται ενέργεια από την πλευρά σας και οι αλλαγές στις επωνυμίες διαφημίσεων Google δεν θα επηρεάσουν την απόδοση της καμπάνιας, την πλοήγηση ή την αναφορά σας. Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας, επισκεφτείτε το Κέντρο βοήθειας.
Με εκτιμιση,
Η ομάδα του Google AdWords (σύντομα θα είναι διαφημίσεις Google)
Σύμφωνα με την Google, η αλλαγή επωνυμίας είναι μέρος μιας εκστρατείας για την απλοποίηση των πλατφόρμων διαφημιστικής προβολής της εταιρείας. Στο πλαίσιο αυτής της πρωτοβουλίας, το πλήρες σύνολο επανασχεδιασμών έχει ως εξής:
Το AdWords για να αλλάξετε τη σήμανση ως Διαφημίσεις Google
Το DoubleClick και το Google Analytics 360 Suite ενοποιούνται ως πλατφόρμα εμπορίας Google
Το DoubleClick for Publishers και το DoubleClick Ad Exchange ενοποιήθηκαν ως Διαχειριστής διαφημίσεων Google
Σε αντίθεση με το AdWords, οι Διαφημίσεις Google θα έχουν πιο αυτοματοποιημένες λειτουργίες ανάπτυξης καμπάνιας που χρησιμοποιούν μηχανές μάθησης και AI για να βοηθήσουν τους εμπόρους να ξεκινήσουν καμπάνιες με λιγότερες διοικητικές και πλατφόρμες.
adwords παγίδα οθόνης ενοποίησης του adword κορυφή πλοήγησης breadcrumb
Ως μέρος της πλατφόρμας μάρκετινγκ Google για μεγαλύτερους πελάτες, η Google ανακοίνωσε επίσης την προβολή Display & Video 360. Το Display & Video 360 συγκεντρώνει τις λειτουργίες του DoubleClick Bid Manager, του Campaign Manager, του Studio και του κοινού για να επιτρέψει στις ομάδες δημιουργικών, και να εκτελέσετε τις διαφημιστικές καμπάνιες από άκρο σε άκρο σε ένα μόνο μέρος. »
Ευθυγράμμιση των διαφημίσεων Google με τη βιομηχανία
Αυτή η κίνηση συνδυάζει τις πλατφόρμες Google DoubleClick και Google Analytics 360 Suite κάτω από ένα ενιαίο εμπορικό σήμα. Παρομοίως, τα DoubleClick for Publishers και το Ad Exchange θα συγχωνευθούν στο Διαχειριστή διαφημίσεων Google. Αυτή η κίνηση προς την ενοποίηση της μάρκας, καθώς και κάποια πραγματική ενοποίηση πλατφόρμας, ευθυγραμμίζει τα πληρωμένα διαφημιστικά προγράμματα της Google με άλλες διαφημιστικές πλατφόρμες στο διάστημα. Για παράδειγμα, το Facebook έχει μια παρόμοια προσφορά που ονομάζει Facebook Ads. Το Adobe Cloud επιτρέπει επίσης τη δημιουργία και τη διαχείριση καμπάνιας μεταξύ διαφόρων πλατφόρμων και διαύλων καναλιών.
Είναι λοιπόν μια μάχη των τιτάνων στη διαφήμιση, κάθε μία από τις οποίες προσφέρει τεράστιο απόθεμα και περισσότερη ευρυχωρία και ευκολία που θα δυσκολέψει τα ανεξάρτητα δίκτυα να εξασφαλίσουν δολάρια διαφημίσεων.