Πάρτε το χαμπάρι ο,τι από τις αρχές του 2015 άρχισε η πτώση απόδοσης του SEO στην Ελλάδα λόγο των αλλαγών στα οργανικά αποτελέσματα και στη συνέχεια στα κριτήρια κατάταξης. Η Google έδωσε βαρύτητα στο AdWords και το προώθησε περισσότερο με τις αλλαγές εμφάνισης αλλά και με τις περισσότερες θέσεις εμφάνισης κάνοντάς το ακόμα πιο αποδοτικό, μειώνοντας την απόδοση των οργανικών αποτελεσμάτων.
Έτσι λοιπόν οποιαδήποτε SEO προσπάθεια, πέφτει το κενό αφού δε μπορεί πλέον να συγκριθεί ισάξια με το AdWords.
Σύμφωνα με μελέτες και πειράματα στην Ελληνική αγορά για το 2016, τα αποτελέσματα SEO vs AdWords είναι: 30% – 70%
Παρακάτω βλέπετε τα ποσοστά επισκεψιμότητας οργανικών και πληρωμένων (seo vs adwords) από ένα πείραμα σε μια ιστοσελίδα όπου έχει γίνει διαφήμιση adwords σε μία λέξη κλειδί και ταυτόχρονα εμφανίζεται στη πρώτη θέση στα οργανικά αποτελέσματα με τη ίδια λέξη!